sâmbătă, 31 octombrie 2009

Aseara

In Irish and Music Pub aseara, a avut loc, sau cel putin s-a incercat a face un party de Halloween. Eu nu puteam lipsi de acolo...ca deh' cei prosti se aduna...ma rog. Dupa ce m-am hotarat foarte mult la ce costum sa imi iau, am ajuns in ultima zi ca trebuia sa plec si tot ce aveam era o camasa, un sacou, blugi si tenisi (imbracaminte normala) .
Coborand pe Republicii m-am hotarat sa imi fac costum din toate tufisurile pe langa care treceam si am inceput sa trag liane, vita-de-vie si iedera de pe pereti m-am imbracat frumos si am zis ca sunt un copacel.
Si acum partea umoristica a postului.
-am observat ca noi copacii uram tree-huggers.
-de fiecare data cand treceam pe langa o tipa mai buna pe strada imi crestea o crenguta.
-nu e destula lumina sa faci fotosinteza seara
-doare de fiecare data cand iti pica o frunza
-si in special daca vrei sa bei bere tot ce trebuie sa faci e sa iti bagi degetul in pahar si sa astepti.

Un comentariu: